ویدئو پروژکتور

مکانی برای تفریح و سرگرمی
ایده ها و پیشنهادات جالب و بامزه را اینجا بیان کنید
همدیگر را شاد کنیم

مدیر انجمن: rasool

mina019
*** در حال رشد ***
*** در حال رشد ***
پست: 7
تاریخ عضویت: شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۴, ۳:۲۴ ب.ظ
جنسیت: زن

ویدئو پروژکتور

پست خوانده نشده توسط mina019 »

[right]تصویر[/right]
[right]انسی لومن ANSI[/right][right]موسسه استاندارد ملی کشور امریکا یکی از سازمان ها و نهادهای عضو ایزو است که دستورالعمل ها و تعارف و معیارهای خاصی را جهت پیروی تنظیم کرده است که یکی از آن موارد ANSI است که در سراسر جهان رسمیت دارد. این معیار میزان درخشندگی تصویر را نشان می دهد.[/right][right](Automatic White balance) توازن خودکار رنگ سفید[/right][right]این ویژگی میزان نمایش زنگ نور را تنظیم می کند و در شرایط انوع منابع زنگ نور مانند نور شدید، نور خورشید، نور لامپ های فلوروسان و ... رنگ خنثی ارائه می دهد و در این صورت سطح سفد به عنوان رنگ سفید دیده می شود.[/right][right]AutoScan/AutoSync چیست؟[/right][right]این عملکرد ویدئو پروژکتور کارکرد ویدئو پروژکتور را با مانیتور به صورت خودکار هماهنگ می کند و پهنای تصویر و فاز H را تصحیح می کند و به عبارتی تنظیم بهینه به منظور پهنای بهتر تصویر را انجام می دهد.[/right][right]میزان عمق رنگ یا Colour depth[/right][right]عمق رنگ نمایانگر مقدار اطلاعاتی است که به منظور نمایش رنگ یک پیکسل به کار می رود که با 8bit مقدار 256 رنگ قابل نمایش استکه این امر جهت بازسازی تصویر با کیفیت بالا مورد استفاده قرار می گیرد.[/right][right]Commutate European) CE)[/right][right]به معنی دارا بودن استاندارد اتحادیه اروپا است و تولید کننده محصول پس از اخذ استاندارد از اتحادیه اروپا مجاز به درج این علامت بر روی کالای خود می باشد.[/right][right]سازگاری (Compatibility)[/right][right]نشان دهنده ساختار استاندارد یک محضول است که امکان مبادله آسان و اثر بخش محصولات را فراهم می آورد.[/right][right]دیجیتال Digital[/right][right]کلمه دیجیتال برگرفته از واژه لاتین digitus و کلمه انگلیسی Finger است که بیانگر نوع گردازش و نمایش اطلاعات توسط سیستم باینری (دوتایی) می باشد و اطلاعات در حال تغییر آنالوگ را در کنار یکدیگر قرار می دهد.

فناوری DLP[/right]
[right]DLP مخفف (Digital Light Processing) یا همان پردازش دیجیتال نور است که فناوری دیجیتال انعکاسی است. این فناوری ارائه دهنده تصویر با کیفیت بسیار بالا است و رنگ ها را به صورت طبیعی تمایش می دهد و اطلاعات را بدون مشکل و تغییر رنگ و بدون کاهش کیفیت تصویر نمایش می دهد.[/right][right]حالت واژگونی الکترونیکی تصویر(Electronic Image Reversal)[/right][right]این حالت در زمانی استفاده می شود که ویدئو پروژکتور بر روی سقف نصب شده است و یا به منظور نمایش تصویر در پشت صفحه نمایش کاربرد دارد.
حالت ذوزنقه ای شدن تصاویر (Electronic Keystone Correction)
به منظور تنظیم تصویر از حالت ذوزنقه به حالت مستعطیل استفاده می شود.

حالت تنظیم الکترونیکی (Electronic Scaling)[/right]
[right]در صورتی که ویدئو پروژکتور کامپیوتری را تشخیص دهد که با وضوخ پروژکتور همخوانی ندارد وضعیت را مجددا محاسبه می کند. هدف اصلی دست یابی به بزرگترین حالت تصویر است. در حال حاضر این حالت برای اکثر ویدئو پروژکتورهای تجاری موجود در بازار ارائه می شود.

نام تجاریFaroudjaTM

Faroudja TM نام تجاری است که بر روی ویدئو پروژکتورهای دارای تراشه Faroudja نصب می شود. این تراشه باعث می شود که فیلم با کیفیت بالا نمایش داده شود و لرزش تصویر را نیز از بین می برد و در وضوح های بسیار بالا نیز تصویری با لبه های واضح ارائه می دهد.

حالت Freeze
این حالت به منظور توقف تصویر زمان مورد نظر در ویدئو پروژکتورکاربر استفاده می شود و این امکان را در اختیار کاربر قرار میدهد که در هر زمان نسبت به توقف تصویر اقدام کند.منبع:ویدئو پروژکتور[/right]
MIINNAA

بازگشت به “تفریح و سرگرمی در سرزمین دریا و کویر”