هتل اورنج کانتی

مکانی برای تفریح و سرگرمی
ایده ها و پیشنهادات جالب و بامزه را اینجا بیان کنید
همدیگر را شاد کنیم

مدیر انجمن: rasool

tala joon
*** در حال رشد ***
*** در حال رشد ***
پست: 8
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴, ۲:۴۳ ب.ظ
جنسیت: زن

هتل اورنج کانتی

پست خوانده نشده توسط tala joon »

[right]امکانات هتل اورنج کانتی آنتالیا | Hotel orange county antalya


امکانات:
[/right]
[right][img]http://www.apstour.com/assets/check.png ... dth:%20100%;[/img]تاکسی سرویس در هتل[img]http://www.apstour.com/assets/check.png ... dth:%20100%;[/img]دمپایی داخل اتاق[img]http://www.apstour.com/assets/check.png ... dth:%20100%;[/img]رستوران[img]http://www.apstour.com/assets/check.png ... dth:%20100%;[/img]سرویس بهداشتی[img]http://www.apstour.com/assets/check.png ... dth:%20100%;[/img]صبحانه بوفه[img]http://www.apstour.com/assets/check.png ... dth:%20100%;[/img]لابی[img]http://www.apstour.com/assets/check.png ... dth:%20100%;[/img]لاندری[/right]

[right][/right]
[right][center][img]http://www.apstour.com/files/ORANG%20CO ... dth:%20100%;[/img] [img]http://www.apstour.com/files/ORANGE%20C ... dth:%20100%;[/img][/center][/right][right]هتل اورنج کانتی هتلی است 5 ستاره با معماری به سبک شهر آمستردام در قرن 16 میلادی . این هتل در کنار سواحل ماسه ای مدیترانه قرار گرفته است . طبخ غذاهای عثمانی و ترکی در این هتل معروف می باشد . این هتل نیز یک ساحل اختصاصی در کنار دریای مدیترانه دارد و یک استخر 5000 متری که سرگرمی های شبانه در کنار این استخر انجام می گیرد.
امکانات متنوعی برای کودکان در این هتل وجود دارد از جمله : استخر کم عمق ، سرسره های آبی و مینی کلوپ مخصوص کودکان. امکانات تفریحی و ورزشی که این هتل برای میهمانان بزرگسال در نظر گرفته است شامل : کافی شاپ ، استخرهای روباز و سرپوشیده ، رستوران هایی با انواع طبخ غذا ، سالن های ماساژ و حمام ترکی و سنتی می باشد.
مبلمانی که در طراحی این هتل استفاده شده به سبکی مدرن است و دیوارهای اتاق های هتل با نقاشی های فرانسوی تزئین شده است. این هتل 512 اتاق و سوئیت دارد . تمامی اتاق های این هتل به همدیگر چسبیده است و تمامی سوئیت ها در خانه های ویلایی در مقابل اتاق های هتل قرار گرفته است. بار هتل 24 ساعته باز است.
از امکانات اتاق ها و سوئیت ها : قفل الکترونیکی ، پذیرایی در اتاق ، وسایل برودتی حرارتی ، یخچال ، تلوزیون ال سی دی ، ماهواره ، سشوار ، اینترنت وای فای و دیگر امکانات رفاهی است.
فاصله این هتل تا شهر کمر 5 دقیقه پیاده ( 250 متر ) و تا فرودگاه آنتالیا 45 کیلومتر می باشد . این هتل در بکر قرار گرفته است .
هتل اورنج کانتی بکر مکانی است زیبا دارای آب و هوای بسیار دلپذیر و شگفت انگیز می باشد.منبع:
هتل اورنج کانتی[/right]
TAALLAA

بازگشت به “تفریح و سرگرمی در سرزمین دریا و کویر”