معرفی و دانلود کتاب "شوالیه های ناتوی فرهنگی"

کتابهای خارج از موضوعات استان را اینجا مطرح کنید.
کتابهایی راکه مطالعه کردید وازخواندن آن لذت برده اید ، به همگان معرفی کنید.
ادبی ، فلسفی و ...
sistankadeh
ادبیات و فرهنگ سیستان
ادبیات و فرهنگ سیستان
پست: 245
تاریخ عضویت: شنبه ۸ خرداد ۱۳۸۹, ۱:۴۸ ب.ظ
جنسیت: مرد
محل اقامت: زابل
تماس:

معرفی و دانلود کتاب "شوالیه های ناتوی فرهنگی"

پست خوانده نشده توسط sistankadeh »

پيام فضلي نژاد موضوع اين کتاب که يک پيش‌بيني از روند فعاليت‌هاي سياسي اصلاح‌طلبان براساس نقشه راه سازمان جاسوسي سيا براي کودتاي مخملي در ايران است، به بازشکافي فعاليت‌هاي روشنفکران ديني و سکولار، احزاب اصلاح‌طلب مانند حزب مشارکت ايران، سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي و گروه‌هکهاي سکولاري چون کانون مدافعان حقوق بشر مي‌پردازد و براي نخستين‌بار در سال 1386 از نقشه آنان براي تحقق يک کودتاي مخملي در ايران پرده برمي‌دارد.
فضلي‌نژاد همچنين در جلد دوم «شواليه‌هاي ناتوي فرهنگي» که توسط انتشارات موسسه کيهان در دست نشر است، به تشريح جديدترين پروژه‌هاي براندازي نرم جمهوري اسلامي مي‌پردازد و در ضمن جريان‌شناسي تاريخ سياسي پس از انقلاب، نظريه «مرگ گفتمان اصلاحات» را نيز ارائه خواهد کرد.
شواليه‌هاي ناتوي فرهنگي که نخستين‌بار در پائيز 1386 با مقدمه حسين شريعتمداري (نماينده مقام معظم رهبري در موسسه کيهان) منتشر شد، سال 1387 با ده نوبت چاپ و فروش 32 هزار نسخه عنوان «پرفروش‌ترين کتاب سياسي سال» را کسب کرد. اين کتاب جلد سي‌ام از مجموعه «نيمه پنهان» و از توليدات «دفتر پژوهش‌هاي موسسه کيهان» به شمار مي‌رود و همچنان در صدر ليست پرفروش‌ترين کتاب‌هاي سياسي سال 1388 نيز قرار دارد.
چاپ يازدهم کتاب شواليه‌هاي ناتوي فرهنگي (يک نما از کودتاي مخملي) در 368 صفحه، قطع رقعي، جلد شوميز و قيمت 4100 تومان از سوي «انتشارات کيهان» روانه بازار کتاب شده است و حاوي هشتاد عکس و کليشه سند از چهره‌هاي سياسي و... است. بسياري از اين تصاوير و اسناد براي اولين بار منتشر مي شود و گوياي هويت پنهان کارگزاران کودتاي مخملي در ايران است.

یکی از کتابهایی ست که در زمان چاپ صدا کرد.
نمی دانم مطالبش چقدر صحت دارد ولی بسیار جالب و خواندنی ست
برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید.
لینک دانلود
موفق و مانا باشید
تصویر

بازگشت به “معرفی کتاب های خواندنی”