حمیدرضا مطهری نژاد

استان شناسی سیستان و بلوچستان (مباحثی پیرامون جغرافیا ،اقتصادو...)
آواتار کاربر
sanchooli
★★★ نورچشمی ★★★
★★★ نورچشمی ★★★
پست: 34
تاریخ عضویت: دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۰, ۱۰:۱۲ ق.ظ
محل اقامت: سرخس

حمیدرضا مطهری نژاد

پست خوانده نشده توسط sanchooli »

تصویر
حمید درسال 1357 در زهک از توایع شهرستان زابل متولد شده است. ایشان دوران دبستان را در زهک، دوران راهنمایی را در راهنمایی نمونه ملک حیدری و دوران دبیرستان را در دبیرستان دانشگاه سیستان و بلوچستان در رشته ریاضی و فیزیک گذارنده است. ایشان همواره در دوران تحصیل و در بسیاری از مسابقات علمی منطقه ای و استانی عنوان دانش آموز ممتاز (رتبه اول) را کسب نموده است.
حمید دوران کارشناسی را در رشته مهندسی کامپیوتر – نرم افزار در دانشگاه فردوسی مشهد و دوران کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر – نرم افزار در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران گذراند. ایشان در هر دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد حائز رتبه اول با بالاترین معدل در میان دانش آموختگان شده است. همچنین ایشان در سال 1382 با توجه به کار پایان نامه کارشناسی ارشدشان بر روی کاوشگرهای وب به عنوان دانشجوی نمونه کشوری انتخاب شده است. حمید عضو بنیاد نخبگان ایران نیز می باشد.

حمید دوران دکترای کامپیوتر در رشته کامپیوتر – نرم افزار در دانشگاه نیو ثوت ویلز استرالیا و بخشی از آن را در سال 2006 به عنوان محقق کامپیوتر درمرکز تحقیقاتی آی بی ام در نیویورک امریکا گذرانده است. پایان نامه دکترای ایشان بالاترین نمره استادان داور پایان نامه را کسب نموده است. ایشان اکنون به عنوان محقق کامپیوتر درزمینه سرویس های نرم افزاری در آزمایشگاه تحقیقاتی شرکت اچ پی در کالیفرنیای آمریکا مشغول بوده و همچنین دارای عنوان محقق افتخاری کامپیوتر در دانشگاه نیوثوث ویلز و کمک راهنمای دانشجویان ارشد و دکترا در این دانشگاه می باشد. حمید مولف بیش از 50 مقاله در مجلات ISI و کنفرانسهای معتبر بین اللملی می باشد. ایشان تاکنون به عنوان داور در بیش از 40 کنفرانس و مجله بین اللمللی ایفای نقش کرده و در سال 2011 عضو هیات رییسه کمیته داوران دو کنفرانس معتبر بین اللمللی در زمینه وب سرویس ها و مدیریت فرایندهای کاری نرم افزاری می باشد.
بیائید رستمانه، سیستان را آباد کنیم.

بازگشت به “آشنایی با استان سیستان و بلوچستان”