صفحه 1 از 1

دایی مهرداد خوش آمدید.

ارسال شده: شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۰, ۵:۴۶ ق.ظ
توسط matashfaraz
درود بر مهرداد عزیز.

بسیار شادمانم از این که به دوستان خوب ما در سرزمین دریا و کویر پیوسته اید. حضورتان را در این سرزمین به فال نیک می گیریم و مشتاق خواندن و شنیدن آثار ارزشمندتان هستیم.


با احترام:معصومه

Re: دایی مهرداد خوش آمدید.

ارسال شده: شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۰, ۱۱:۰۷ ب.ظ
توسط salam
ما هم به دایی مهرداد گرامی (وَش شَهت گُشئین ) خوش آ مد می گوییم و منتظر شنیدن و خواندن مطالب ارزشمندش هستیم

Re: دایی مهرداد خوش آمدید.

ارسال شده: سه‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۰, ۲:۱۳ ب.ظ
توسط saye


مهربان گرامی

با دیدن نام شکوهمندتان در سرزمین دریا و کویر بسیار غافلگیر شدم و بسیار خوشحال. به شما خیر مقدم می گویم . امیدوارم همراهی شما و پیام سیستانی منجر به آفرینش پدیده هایی شود که نبود آن ها جهان را می آزارد.
می دانم که به بازسازی هستی نمی روید زیرا بودن مردان بزرگی چون شما در کنار هم خلقتی تازه را در شعر و موسیقی نوید می دهد.

پاینده باشید/سایه

Re: دایی مهرداد خوش آمدید.

ارسال شده: چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۰, ۲:۴۳ ق.ظ
توسط 4z4
با سلام
امیدوارم سایت سرزمین دریا و کویر همگام با شما دوستان بتواند در جهت کاستن خلا های موجود در زمینه فرهنگ و هنر استان گام موثری برداشته و به اهداف و آرزوهای والای ایجاد کنندگان این سایت نزدیکتر شویم.

Re: دایی مهرداد خوش آمدید.

ارسال شده: پنج‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۰, ۳:۵۶ ق.ظ
توسط payamsistani
بی هیچ گزافه ای یکی از بزرگ ترین شانس های زندگی ام یافتن دایی مهرداد مهزبان است . عزیز بزرگواری که به تنهایی یک لشکر است و به اندازه ی هزار تن به انسان نیرو و امید می دهد . با او می توان دشوار ترین راه ها را پیمود و سخت تریت قله ها را فتح کرد . او را که یافته ام انگار امید را یافته ام . او بر وارونه ی بسیاری از ما که بسیار حرف می زنیم و کم تر عمل می کنیم بیشتر عمل می کند و کم تر سخن می گوید و همین ویزگی او برای به سامان رساندن هر برنامه ای بس است .


دایی مهرداد از پایه گذاران سینمای آزاد ایران است . او افزون بر کار سینما مترجمی چیره دست / شاعر/ نوازنده / آهنگ ساز / خواننده و طراح نیز است و بیشتر کارهای خویش را یک تنه و با کم ترین امکانات انجام می دهد . او اکنون در فرانسه زندگی می کند و با حافظ قرار گذاشته است که تا سصت سالگی شصت غزل او را بخواند . به زودی در دریا و کویر آهنگ های دلنشین و حافظ خوانی های دایی مهرداد را خواهید شنید .


پیام سیستانی

Re: دایی مهرداد خوش آمدید.

ارسال شده: جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۱, ۳:۴۳ ب.ظ
توسط parya jahantiq
سلام
سپاس از حضورتان